A Ford Electric Explorer nem csatlakozik az Android Autóhoz: hibaelhárítás
A kapcsolat típusától függően próbálja meg a következő hibaelhárítási lépéseket:
Vezetékes kapcsolat
- Ügyeljen arra, hogy hitelesített töltőkábelt, lehetőleg a telefonhoz kapott töltőkábelt vagy hitelesített cserekábelt használjon.
- Várja meg a telefon csatlakoztatásával azt, hogy a gépkocsi be nem indul. Csatlakozási problémák léphetnek fel, ha a telefont a gépkocsi bekapcsolása előtt csatlakoztatják.
- Mindenképpen az elülső USB-csatlakozót használja. Az Android Auto a hátsó csatlakoztatóra kötve nem működik.
- A csatlakozási folyamat megkezdése előtt ellenőrizze, hogy az Android Auto aktiválva van-e a telefonon.
- Ellenőrizze, hogy az USB-csatlakoztatás és a Bluetooth be van-e kapcsolva a telefon beállításai között.
- Ellenőrizze, hogy az Android Auto alkalmazás naprakész-e.
Ha az összes fenti lépést elvégezte, próbálja meg újraindítani a telefont, majd próbáljon meg csatlakozni.
Vezeték nélküli kapcsolat
- Győződjön meg arról, hogy az eszközön be van kapcsolva a Wi-Fi.
- Távolítsa el a gépkocsit az eszköz Android Auto-beállításai közül.
- A csatlakozási folyamat megkezdése előtt ellenőrizze, hogy az Android Auto aktiválva van-e a telefonon.
- Ellenőrizze, hogy az USB-csatlakoztatás és a Bluetooth be van-e kapcsolva a telefon beállításai között.
- Ellenőrizze, hogy az Android Auto alkalmazás naprakész-e.
Ha az összes fenti lépést elvégezte, próbálja meg újraindítani a telefont, majd próbáljon meg csatlakozni.
Megjegyzés: Lollipop 5.0-s vagy újabb operációs rendszer szükséges.
Ha továbbra is ugyanazokat a problémákat tapasztalja, forduljon a helyi Ford márkakereskedőhöz.