Hogyan törölhetem a Ford vagy FordPass®* fiókomat?
Az alábbi lépésekkel törölheti fiókját a FordPass alkalmazáson belül. Kapcsolatba léphet Ügyfélszolgálatunkkal is, és kérheti a fiók törlését.
Fontos:
- Amennyiben egyszer törölte a fiókprofilját, abban az esetben nem lehet a folyamatot visszavonni.
- FordPass fiókja a Ford fiókjához is kapcsolódik.
Ford vagy a FordPass törlése
Válassza ki alábbiak szerint a FordPass alkalmazásában a legördülő menüpontot a fiók törléséhez.
FordPass 5.X
Fiók törlése a FordPass használatával:
- Jelentkezzen be a FordPass alkalmazásba.
- Lépjen a Fiók képernyőre.
- Koppintson a Fiókinformációk lehetőségre a „Beállítások” részen.
- Görgessen le, és lent válassza a Fiók törlése lehetőséget.
- Koppintson a Fiók törlése lehetőségre.
-
A telefon beállításaitól függően végezze el a biztonsági lépéseket.
Megjegyzés: Ha nem engedélyezte a biztonsági funkciókat az eszközön, kövesse az utasításokat.
- Olvassa el a felugró üzenetet.
- A törlés véglegesítéséhez válassza a Törlés lehetőséget.
Ha további segítségre van szüksége, használja a Kapcsolatfelvétel a segéddel lehetőséget a Fiók > Segítségnyújtás opciónál a FordPassban.
FordPass 4.X
Fiók törlése a FordPass használatával:
- Jelentkezzen be a FordPass alkalmazásba.
- Lépjen a Fiók képernyőre.
- Koppintson a Beállítások lehetőségre.
- Válassza a Fiók törlése lehetőséget a lap alján.
- Tekintse át a részleteket a következő képernyőn.
- A kérés megerősítéséhez koppintson a Fiók törlése lehetőségre.
-
A telefon beállításaitól függően végezze el a biztonsági lépéseket.
Megjegyzés: Ha nem engedélyezte a biztonsági funkciókat az eszközön, kövesse az utasításokat.
Ha további segítségre van szüksége, használja a Kapcsolatfelvétel a segéddel lehetőséget a Fiók > Súgó opciónál a FordPassban.
További információk
Hogyan törölhetem vagy távolíthatom el a FordPass alkalmazást a készülékemről?
*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.