AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Miért jeleníti meg a Ford járművem a „Kulcs nem érzékelhető” üzenetet a Phone As A Key™ (Telefonkulcs) használatakor?

A „Kulcs nem érzékelhető” üzenet azt jelenti, hogy a jármű nem érzékeli az utastérben, vagyis a járművön belül a telefont. A hibaelhárításhoz kövesse az alábbi lépéseket.

A „Kulcs nem érzékelhető” üzenet hibaelhárítása

  1. Vigye a telefont közelebb a jármű közepéhez, közel az italtartóhoz vagy a középkonzolhoz (például a kartámaszhoz).
  2. Ha ez nem működik, zárja be a FordPass®* alkalmazást, majd nyissa meg újra.
  3. Kapcsolja ki, majd kapcsolja be telefonja Bluetooth® kapcsolatát.

További hibaelhárítási lehetőségek

Ha egyéb problémát tapasztal, további támogatásért keresse fel a FordPass hibaelhárítás témakör mappáját.

További információk

Mik az alapvető tippek a Telefonkulcs funkció használatához?


*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.

 

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.