Mi történik, ha negatív értékelést adok a kérdőíven?
AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Az ügyfél álláspontja: Panaszok feldolgozása

A probléma megbeszélése és megoldása érdekében a márkakereskedés felveszi Önnel a kapcsolatot, majd 10 nap múlva egy utánkövető kérdőívet kap annak megállapítására, hogy a márkakereskedés hogyan kezelte a problémát és sikerült-e megoldania azt. 

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.