Hogyan háríthatom el az USB-ről telepített SYNC szoftverfrissítési problémákat?
AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Hogyan háríthatom el az USB-ről telepített SYNC®* szoftverfrissítési problémákat?

Ha hibát észlel a SYNC szoftverfrissítés USB-meghajtóról (vagy más néven pendrive-ról) történő telepítése közben, ellenőrizze a következőket:

  1. Győződjön meg arról, hogy az USB-meghajtó megfelelően van formázva a következőképpen:
    • exFAT a SYNC 3-hoz.
    • FAT32 a SYNC korábbi verzióihoz.
  2. Győződjön meg arról, hogy megfelelően követte a lépéseket a fájl USB-meghajtóra történő kibontásához.
  3. Próbálja meg törölni a letöltött fájlokat, majd töltse le újra a frissítést.

Megjegyzés: A SYNC 4 és 4A Wi-Fi szoftverfrissítésekkel frissül, és nem használ USB-meghajtót.

Szoftverfrissítések hibaelhárítása

További hibaelhárítási tippekért válasszon az alábbi kérdések közül:

Mi a teendő, ha memóriahibát kapok a SYNC frissítésekor?

Amikor behelyezi az USB-meghajtót a gépkocsival a SYNC frissítés telepítéséhez, akár öt percig is eltarthat a telepítés megkezdése.

Ez idő alatt a SYNC nem jelenít meg üzeneteket. Ha a telepítés megkezdése előtt eltávolítja a flash meghajtót, a SYNC memóriahiba-üzenetet jelenít meg, például a mem_003 üzenetet.


Ha memóriahiba-üzenetet kap, újra el kell kezdenie a telepítést.

  1. Távolítsa el a flash meghajtót.
  2. Állítsa alaphelyzetbe a gépkocsit. 

    Megjegyzés: A SYNC Master Reset visszaállítja a rendszert a gyári alapértelmezett beállításokra. Újból párosítania kell telefonját, és vissza kell állítania a korábban kiválasztott beállításokat.
     
    1. Nyomja meg a Beállítások gombot a gépkocsi SYNC képernyőjén.
    2. Válassza az Általános lehetőséget.
    3. Koppintson a görgetősávra, vagy húzza el függőlegesen, hogy megjelenjen a Master Reset (Alapállapotba állítás) lehetőség.
    4. Nyomja meg az Alapállapotba állítás elemet. Megjelenik egy üzenet, amely visszaigazolja, hogy az összes rendszerbeállítás törlődni fog, és visszaáll a gyári alapértékekre.
    5. Válassza a Folytatás lehetőséget. Megjelenik a „Gyári alapértékek visszaállítása” üzenet, a rendszer kikapcsol, és a képernyő elsötétül. Beletelhet néhány percbe, amíg a rendszer és a normál működés is visszaáll.
  3. Hajtson végre egy kulcsciklust.
    1. Kapcsolja ki a gépkocsit.
    2. Nyissa ki a vezetőoldali ajtót, majd zárja be.
    3. Csukja be a vezetőoldali ajtót.
    4. Várjon két percet, és ügyeljen rá, hogy a rádió kijelzője teljesen kikapcsoljon.
    5. Indítsa újra a gépkocsit.
  4. Győződjön meg arról, hogy megjelenik az üdvözlő animáció.
  5. Várja meg, amíg a kezdőképernyő megjelenik.
  6. A telepítés megkezdéséhez helyezze be az USB-meghajtót. Ne távolítsa el az USB-meghajtót, amíg a telepítés be nem fejeződött.

Ha a fenti lépések nem oldják meg a problémát, segítségért forduljon a Ford márkakereskedőhöz.

Mi a teendő, ha a „Windows Error 0x80004005” hibaüzenet jelenik meg a SYNC frissítésekor?

Ha USB-meghajtót használ a SYNC-szoftver frissítéséhez, 0x80004005 Windows-hibaüzenetet kaphat, ha a fájlok nem megfelelően kerülnek átvitelre a flash meghajtóra.

Ha ezt a hibát látja, törölje a letöltött fájlokat, majd töltse le újra. Ha néhány próbálkozás után is megjelenik a hibaüzenet, segítségért keresse fel Ford márkakereskedőjét.

Mi a teendő, ha LST-kivonási hibát kapok a SYNC frissítésekor?

Ha USB-meghajtót használ a SYNC-szoftver frissítéséhez, LST-hibaüzenet jelenhet meg, ha a frissítés nem lett megfelelően kicsomagolva.

A következőket használhatja:

  • Unarchiver alkalmazás a fájlok helyes kibontásához.
  • Windows Intéző (Fájlkezelő Windows 10-től) a fájlok helyes kibontásához.

Ha további segítségre van szüksége, forduljon Ford márkakereskedőjéhez.

Mi a teendő, ha Telepítési hiba INST üzenetet kapok a SYNC frissítésekor?

Ha az INSTL telepítési hibaüzenetet kapja, amikor megpróbálja frissíteni a SYNC-szoftvert USB-n keresztül, fel kell keresnie a Ford márkakereskedőjét a probléma diagnosztizálásához.

Ezt a problémát csak márkakereskedőnél lehet megoldani.

Mi a teendő, ha a hangfelismerés nem működik a SYNC-frissítés végrehajtása után?

Ha a SYNC frissítése után problémákat tapasztal a hangfelismeréssel, kövesse az alábbi hibaelhárítási tippeket:

  1. Állítsa alaphelyzetbe a gépkocsit. Ügyeljen arra, hogy az alaphelyzetbe állítás teljesen befejeződjön. 

    Megjegyzés: A SYNC alaphelyzetbe állítása visszaállítja a rendszert a gyári alapértelmezett beállításokra. Újra párosítania kell telefonját, és vissza kell állítania a korábban kiválasztott beállításokat. 
     
    1. Nyomja meg a Beállítások gombot a gépkocsi SYNC képernyőjén.
    2. Válassza az Általános lehetőséget.
    3. Koppintson a görgetősávra, vagy húzza el függőlegesen, hogy megjelenjen a Master Reset (Alapállapotba állítás) lehetőség.
    4. Nyomja meg az Alapállapotba állítás elemet. Megjelenik egy üzenet, amely visszaigazolja, hogy az összes rendszerbeállítás törlődni fog, és visszaáll a gyári alapértékekre.
    5. Válassza a Folytatás lehetőséget. Megjelenik a „Gyári alapértékek visszaállítása” üzenet, a rendszer kikapcsol, és a képernyő elsötétül. Beletelhet néhány percbe, amíg a rendszer és a normál működés is visszaáll.
  2. Győződjön meg arról, hogy az üdvözlő animáció megjelenik a visszaállítás után.
  3. Hajtson végre egy kulcsciklust.
    1. Kapcsolja ki a gépkocsit.
    2. Nyissa ki a vezetőoldali ajtót, majd zárja be.
    3. Csukja be a vezetőoldali ajtót.
    4. Várjon két percet, és ügyeljen rá, hogy a rádió kijelzője teljesen kikapcsoljon.
    5. Indítsa újra a gépkocsit.
  4. Győződjön meg arról, hogy megjelenik az üdvözlő animáció.
  5. Várja meg, amíg a kezdőképernyő megjelenik.
  6. Helyezze be az USB-meghajtót, és indítsa újra a frissítést.

Ha a fenti lépések nem oldják meg a problémát, segítségért forduljon a Ford márkakereskedőhöz.

Mi a teendő, ha Nincs elég hely/Hibás telepítőfájl üzenetet kapok a SYNC frissítésekor?

Ha Nincs elég hely/Hibás telepítőfájl hibaüzenetet kap, miközben a SYNC szoftverfrissítésével próbálkozik, kövesse az alábbi hibaelhárítási tippeket:

  1. Állítsa alaphelyzetbe a gépkocsit. Ügyeljen arra, hogy az alaphelyzetbe állítás befejeződjön. 

    Megjegyzés: A SYNC alaphelyzetbe állítása visszaállítja a rendszert a gyári alapértelmezett beállításokra. Újra párosítania kell telefonját, és vissza kell állítania a korábban kiválasztott beállításokat.
     
    1. Nyomja meg a Beállítások gombot a gépkocsi SYNC képernyőjén.
    2. Válassza az Általános lehetőséget.
    3. Koppintson a görgetősávra, vagy húzza el függőlegesen, hogy megjelenjen a Master Reset (Alapállapotba állítás) lehetőség.
    4. Nyomja meg az Alapállapotba állítás elemet. Megjelenik egy üzenet, amely visszaigazolja, hogy az összes rendszerbeállítás törlődni fog, és visszaáll a gyári alapértékekre.
    5. Válassza a Folytatás lehetőséget. Megjelenik a „Gyári alapértékek visszaállítása” üzenet, a rendszer kikapcsol, és a képernyő elsötétül. Beletelhet néhány percbe, amíg a rendszer és a normál működés is visszaáll.
  2. Győződjön meg arról, hogy az üdvözlő animáció megjelenik a visszaállítás után.
  3. Hajtson végre egy kulcsciklust.
    1. Kapcsolja ki a gépkocsit.
    2. Nyissa ki a vezetőoldali ajtót, majd zárja be.
    3. Csukja be a vezetőoldali ajtót.
    4. Várjon két percet, és ügyeljen rá, hogy a rádió kijelzője teljesen kikapcsoljon.
    5. Indítsa újra a gépkocsit.
  4. Győződjön meg arról, hogy megjelenik az üdvözlő animáció.
  5. Várja meg, amíg a kezdőképernyő megjelenik.
  6. Helyezze be az USB-meghajtót, és indítsa újra a frissítést.

Ha a fenti lépések nem oldják meg a problémát, segítségért forduljon a Ford márkakereskedőhöz.

Mi a teendő, ha az Android Auto™** nem jelenik meg a SYNC 3 frissítése után?

Ha a SYNC 3 frissítése után problémákat tapasztal az Android Auto használatával, kövesse az alábbi hibaelhárítási tippeket:

  1. Állítsa alaphelyzetbe a gépkocsit. Ügyeljen arra, hogy az alaphelyzetbe állítás befejeződjön. 

    Megjegyzés: A SYNC alaphelyzetbe állítása visszaállítja a rendszert a gyári alapértelmezett beállításokra. Újra párosítania kell telefonját, és vissza kell állítania a korábban kiválasztott beállításokat.
     
    1. Nyomja meg a Beállítások gombot a gépkocsi SYNC képernyőjén.
    2. Válassza az Általános lehetőséget.
    3. Koppintson a görgetősávra, vagy húzza el függőlegesen, hogy megjelenjen a Master Reset (Alapállapotba állítás) lehetőség.
    4. Nyomja meg az Alapállapotba állítás elemet. Megjelenik egy üzenet, amely visszaigazolja, hogy az összes rendszerbeállítás törlődni fog, és visszaáll a gyári alapértékekre.
    5. Válassza a Folytatás lehetőséget. Megjelenik a „Gyári alapértékek visszaállítása” üzenet, a rendszer kikapcsol, és a képernyő elsötétül. Beletelhet néhány percbe, amíg a rendszer és a normál működés is visszaáll.
  2. Győződjön meg arról, hogy az üdvözlő animáció megjelenik a visszaállítás után.
  3. Hajtson végre egy kulcsciklust.
    1. Kapcsolja ki a gépkocsit.
    2. Nyissa ki a vezetőoldali ajtót, majd zárja be.
    3. Csukja be a vezetőoldali ajtót.
    4. Várjon két percet, és ügyeljen rá, hogy a rádió kijelzője teljesen kikapcsoljon.
    5. Indítsa újra a gépkocsit.
  4. Győződjön meg arról, hogy megjelenik az üdvözlő animáció.
  5. Várja meg, amíg a kezdőképernyő megjelenik.
  6. Helyezze be az USB-meghajtót, és indítsa újra a frissítést.

Ha a fenti lépések nem oldják meg a problémát, segítségért forduljon a Ford márkakereskedőhöz.

Mi a teendő, ha PKG_ERR03 üzenetet kapok a SYNC frissítés telepítése közben?

Ez a hiba akkor fordul elő, ha egy vagy több letöltött fájl nincs teljesen letöltve vagy sérült. A probléma megoldásához kövesse az alábbi hibaelhárítási lépéseket:

  1. Törölje az összes letöltött frissítési fájlt az USB-ről és a SYNC frissítéséhez használt számítógépről.
  2. Töltse le újra az összes SYNC frissítési fájlt a számítógépére.
  3. Formázza újra az USB-t.
  4. Bontsa ki a fájlokat, és helyezze át őket az USB-re.

A fájlok kicsomagolása után az USB segítségével újrakezdheti a frissítési folyamatot.

Ha ez nem oldja meg a problémát, lépjen kapcsolatba a Ford Ügyfélkapcsolati Központtal 

Mi a teendő, ha az .xml fájl hiányzik a SYNC frissítése után?

Ha nem kap .xml fájlt, és be kell jelentenie a sikeres frissítést, csatlakozhat egy erős Wi-Fi hálózathoz, és manuálisan kereshet frissítéseket. Ez arra készteti a szervereinket, hogy felülvizsgálják a jármű SYNC rendszerét, és ellenőrizzék, van-e elérhető frissítés.

Frissítések keresése:

  1. Nyomja meg a Beállítások gombot a gépkocsi SYNC képernyőjén.
  2. Válassza az Általános lehetőséget.
  3. Koppintson az Automatikus frissítések lehetőségre.
  4. Érintse meg a Frissítések keresése most lehetőséget. A frissítés egy részletben töltődik le, és körülbelül 35 percet vesz igénybe.

Amint a frissítés Wi-Fi-n keresztül megtörtént, nyilvántartásaink frissülnek a járművében megjelenő új szoftververzióval.

Megjegyzés: Eltarthat néhány napig, amíg az új verzió megjelenik a webhelyen.

Felkereshet egy Ford márkakereskedőt, hogy segítsen jelenteni a webhelyen történt sikeres frissítést. Előfordulhat, hogy díjat számítanak fel ezért a szolgáltatásért, mert nem vonatkozik rá a garancia.

Fontos: Ha a webhely nem tükrözi a legutóbbi SYNC vagy navigációs frissítést, és továbbra is a régebbi verziót mutatja, ez nem akadályozza meg, hogy megkapja a következő frissítést, amikor az elérhetővé válik.

Ha ez nem oldja meg a problémát, lépjen kapcsolatba a Ford Ügyfélkapcsolati Központtal 


*Ne vezessen úgy, hogy a figyelmét bármi eltereli. Lehetőség szerint használjon hangvezérelt rendszereket; ne használjon kézi eszközöket vezetés közben. Egyes funkciók esetleg le vannak tiltva, ha valamelyik sebességfokozat be van kapcsolva. Ne minden funkció kompatibilis minden telefonnal.

**Az Android Auto a Google LLC védjegye.

 

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.