Ford Ranger PHEV
Fontos üzenetek:
-
A Ranger Plug-In Hybrid új szintre emeli Európa legkelendőbb pickupját: rendelkezik a Rangerre jellemző teljes vontatási lehetőséggel, teherbírással és off-road képességgel, de emellett továbbfejlesztett Pro Power Onboarddal is bír a terepen való munkához és játékhoz.
-
A vadonatúj hajtáslánc 690 Nm forgatónyomatékot ad le, a legtöbbet a gyártásbal lévő Ranger modellek közül; 279 LE-vel bír, 45 km-nél nagyobb célzott EV-hatótávval és a teljes töltést kevesebb mint négy óra alatt eléri
-
A limitált kiadású Stormtrak Launch Edition most debütál világszerte exkluzív stílussal, prémium szabvány specifikációval és egyedi külsővel.
-
A vadonatúj modellt a dél-afrikai Silvertonban gyártják majd, más európai Ranger-változatokkal együtt. Az első vevői szállítások 2025 tavaszától várhatók.
Miről szól ez a bejelentés?
A Ford bevezeti a plug-in hibrid technológiát a közepes méretű, platós kisteherautók szegmensébe az első Ranger PHEV gépkocsival; a hannoveri globális debütáláson pedig a korlátozott példányszámú Stormtrak bevezetését láthatta.
Mely jövőbeni időpontokra lehet számítani? Melyik piacokra jut el először a Ranger PHEV?
A gyártás várhatóan 2025-ben indul, az első szállítások pedig tavasszal lesznek. A Ranger PHEV először Európában, Ausztráliában, Új-Zélandon lesz elérhető, ezt pedig más piacok is követhetik.
Hol gyártják a Ranger PHEV-t?
A Ranger PHEV-t a dél-afrikai silvertoni üzemünkben fogják gyártani.
Miért egy Ranger PHEV, és nem egy BEV gépkocsit bocsátanak piacra?
A Ranger PHEV a két szegmens legjobb paramétereit képviseli: ötvözi a zéró emissziós vezetési lehetőséget, miközben megtartja a következő generációs Ranger vontatási, off-road- és teherbíró képességeit, vagyis mindazt, amire ügyfeleink nyilatkozata szerint a munkájukhoz és játékhoz egyaránt szükségük van. Biztosítjuk a "választás szabadságát" ügyfeleinknek, miközben ők az elektromos járművekre állnak át.Szakasz szövege
Mikor rendelhetik meg az ügyfelek a Ranger PHEV-t Európában?
Németországban már lehetséges a Ranger PHEV megrendelése. A tervek szerint november folyamán folyamatosan elérhetővé válik a Ranger PHEV megrendelésének lehetősége más európai piacokon is; az árakat ekkor fogjuk megerősíteni ezeken a piacokon.
Mi az a Ranger PHEV hajtáslánc?
A Ranger PHEV egy 2.3-litre Ford EcoBoost benzinmotort kombinál elektromos meghajtással. A 75 kW-os elektromos motor a moduláris hibrid sebességváltó részeként van beépítve, és további nyomatékot biztosít a vontatás, a szállítás és a jármű teljesítményének növeléséhez.Szakasz szövege
Mekkora lesz a Ranger PHEV tiszta elektromos hatótávja és vontatási kapacitása?
A Ranger PHEV több mint 45 km-es tisztán elektromos hatótávot biztosít – a pontos hatótávot hamarosan megerősítjük, amikor a végleges homologizációs teszt befejeződik. A gépkocsi emellett akár 3500 kg-os vontatási kapacitással is rendelkezik EV Auto, EV Later és EV Charge módban.
Miért választottak dízelüzemű hajtásláncot?
A 2.3-litre Ford EcoBoost benzinmotor a villanymotorral és újratölthető akkumulátor technológiával kiegészítve a legalkalmasabb arra, hogy szükség esetén károsanyag-kibocsátás nélküli vezetést biztosítson az ügyfeleknek, de közben megtartsa a következő generációs Ranger gépkocsik igen fontos off-road-, vontatási és rakodóképességeit.
Milyen Pro Power fedélzeti generátor opciók állnak rendelkezésre?
Európában az ügyfelek választhatják a fedélzeti Pro Powert kétféle – 2,3 kW vagy 6,9 kW – kimeneti teljesítmény közül. A jármű három áramkimenettel rendelkezik – kettő a csomagtartóban és egy az utastérben. A 6,9 kW-os változatnál 3,45 kW-ot tud használni egyetlen rakodótéri aljzatból, vagy összesen 6,9 kW-ot mindkét rakodótéri aljzatból; a fülke aljzat teljesítménye 2,3 kW-ra korlátozódik.
Mekkora a Ranger PHEV hasznos teherbírása és vontatási kapacitása?
A Ranger PHEV modellek akár 1 tonnás hasznos teherbírást és 3,5 tonnás vontatási kapacitást is kínálnak.
Csökkenti az akkumulátorcsomag a pickup plató rakodóterét?
A Ranger PHEV rakodótér padlózata 31 mm-rel megemelkedett a nagyfeszültségű akkumulátor elhelyezéséhez, ami minimális hatással van a rakodótér használható területére.
Milyen változatok lesznek elérhetők a Ranger PHEV-nél?
Európában a PHEV XLT, a Wildtrak, és a piacra bocsátási időszakban a Stormtrak kiadás lesz elérhető.
A Ranger PHEV magasabb GVM-mel rendelkezik?
A Ranger PHEV GVM-e 3500 kg, szemben a belsőégésű motoros ICE Ranger 3350 kg-jával, ami a jármű nagyobb saját tömegét mutatja.
Mekkora a Ranger PHEV akkumulátor kapacitása?
A Ranger PHEV 11,8 kWh (használható) akkumulátorkapacitással rendelkezik.
Mik a Ranger PHEV CO2 előnyei?
A szokásos napi használat során, és ha az ügyfél rendszeresen tölti a járművet, a Ranger PHEV jelentős CO2-csökkentést kínál, miközben rugalmasságot biztosít az ügyfelek igényeinek kielégítésére. A pontosabb részleteket a végső tesztelés befejezése után közöljük.
A Ranger PHEV-nek lesznek különböző elektromos vezetési módjai?
Igen. A Ranger PHEV 4 elektromos vezetési móddal fog rendelkezni
-
EV Auto – Az Auto EV az alapértelmezett üzemmód, amely automatikusan elindítja a benzinmotort, ha a vezető teljes teljesítményt kíván, vagy ha a nagyfeszültségű akkumulátor lemerül. Ez jó választás lehet normál körülmények között sok vezető számára, valamint vontatáshoz és teherszállításhoz is. Best of Both Worlds: a legjobb paraméterek mind a két szegmensből.
-
EV Now – Az EV Now teljesen elektromos, kipufogógáz-kibocsátásmentes vezetési élményt nyújt több mint 45 km-en keresztül, és megakadályozza a motor indítását, hacsak a vezető nem kéri. Nagyszerű választás a kora reggeli csendes indításokhoz, vagy olyan uniós városokban, ahol zöldövezeteket alakítottak ki.
-
EV Later – Az EV Later lehetővé teszi a vezetőknek, hogy megtakarítsák a nagyfeszültségű akkumulátor energiáját, és később felhasználhassák, például zöld zónába való belépéskor, kempingezéskor vagy munkában.
-
EV Charge – Az EV Charge mód növeli a nagyfeszültségű akkumulátor töltését a benzinmotorról az energia növelése érdekében. Nagyszerű választás olyan sofőr számára, aki elfelejtette feltölteni autóját, vagy akinek fel kell töltenie az akkumulátort a későbbi, napközbeni használathoz.
A Ranger PHEV rendelkezik-e ugyanazokkal az off-road és ADAS funkciókkal, mint a Ranger?
A Ranger Plug-In Hybrid rendelkezik a Ranger bevált négykerék-meghajtási képességével (beleértve a legújabb e-4WD rendszert, a kéttartományú váltóművet és hátsó zárható differenciálművet), választható menetmódokkal, valamint fejlett vezetőbiztonsági és vezetőt segítő funkciókkal is. Pluszban található benne egy Pro Power fedélzeti generátor, és egy gyalogosjelző rendszer, ha EV módban van
A Ranger PHEV kompatibilis az integrált Ford Pro ajánlattal?
Igen, a Ranger PHEV újabb példa a csatlakoztatott és elektromos Ford Pro járműkínálatunkra Európában: az ügyfelek profitálni fognak a Ford Pro szoftver-, töltés- és szervizmegoldások platformjából, amelyek megkönnyítik az elektromos járművekre való átállást.
A Ranger PHEV elérhető lesz speciális Ford Pro töltési megoldásokkal az otthoni vagy munkahelyi töltés támogatására?
A Ford Pro számos töltési megoldást kínál az otthoni, depós vagy nyilvános töltés támogatására, amelyeknek előnyeit a Ranger PHEV ügyfelei szintén élvezhetik.