A CarPlay csatlakozási problémáinak elhárítása a Ford Electric Explorerben
Ha bármilyen Apple CarPlay csatlakozási problémát tapasztal, kövesse az alábbi lépéseket ezek megoldásához:
Vezetékes kapcsolat
- Ha vezetékes kapcsolatot szeretne használni, győződjön meg arról, hogy tanúsított Apple Lightning® kábelt használ a csatlakoztatáshoz.
- Amikor leválasztja az eszközt az USB-kábelről, feltétlenül válassza ki a Leválasztás ikont.
- Törölje az összes gépkocsiprofilt az eszközön lévő CarPlay alkalmazás beállításaiból. Ez az Általános beállítások menüben található.
- Győződjön meg arról, hogy az eszközére a legújabb iOS-szoftververzió van telepítve.
- Indítsa újra az eszközt.
- Állítsa vissza az infotainment rendszer gyári beállításait.
Vezeték nélküli kapcsolat
- Győződjön meg arról, hogy a telefon és a gépkocsi is képes vezeték nélküli kapcsolódásra a CarPlayen keresztül.
- Győződjön meg arról, hogy az eszközére a legújabb iOS-szoftververzió van telepítve.
- Győződjön meg arról, hogy a Bluetooth és a Wi-Fi engedélyezve van az eszközön.
- Állítsa vissza a hálózati beállításokat az eszközön: ezzel az összes korábban létrehozott vezeték nélküli kapcsolatot is visszaállítja, és csak a hálózati beállítások gyári alapértékeit állítja helyre.
- Indítsa újra az eszközt.
- Törölje az összes gépkocsiprofilt az eszközön lévő CarPlay alkalmazás beállításaiból. Ez az Általános beállítások menüben található.
- Próbáljon meg USB-n keresztül csatlakozni. Ha sikerül, válassza le az eszközt, és próbáljon még egyszer vezeték nélkül csatlakozni.
- Kapcsolja be és ki a gépkocsit.
- Állítsa vissza az infotainment rendszer gyári beállításait.