A CarPlay nem működik az iOS frissítése után
AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

A CarPlay nem működik az iOS frissítése után

Ha az eszköz frissítése után nem tud csatlakozni a CarPlayhez, próbálkozzon a következő hibaelhárítási lépésekkel:

  1. A telefon CarPlay-beállításai között válassza ki az Eszköz elfelejtése lehetőséget.
  2. Ellenőrizze, hogy a Lightning kábelen nincsenek-e repedések, sérülések, anyagmaradványok vagy leválások, és cserélje ki, ha talál rajta ilyet.
  3. Próbáljon ki egy másik Lightning kábelt, ha van.
  4. Állítsa vissza az információs és szórakoztató rendszer gyári beállításait.

Ha ezek közül egyik lépés sem válik be, forduljon a helyi Ford márkakereskedőhöz.

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.