A névjegyek nem importálódnak Bluetooth-kapcsolattal a Ford Electric Explorer
A probléma megoldásához próbálja meg az alábbi hibaelhárítási lépéseket:
- Győződjön meg arról, hogy a névjegyek elnevezésében nem szerepelnek speciális karakterek.
- Állítsa alaphelyzetbe az információs és szórakoztató rendszert: ehhez tartsa 10 másodpercig lenyomva a bekapcsológombot.
- Távolítsa el a gépkocsival meglévő csatlakozást a telefonról, majd párosítsa újra a telefont.
- Az eszköz Bluetooth-beállításai között győződjön meg arról, miszerint be van jelölve az a lehetőség, hogy a gépkocsi hozzáférést kapjon a névjegyekhez.
- Próbálja meg visszaállítani a gyári beállításokat az információs és szórakoztató rendszerben, majd párosítsa újra az eszközt.
Ha a fenti lépések nem működnek, forduljon a helyi Ford márkakereskedőhöz.