AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

A névjegyek nem importálódnak Bluetooth-kapcsolattal a Ford Electric Explorer

A probléma megoldásához próbálja meg az alábbi hibaelhárítási lépéseket:

  1. Győződjön meg arról, hogy a névjegyek elnevezésében nem szerepelnek speciális karakterek.
  2. Állítsa alaphelyzetbe az információs és szórakoztató rendszert: ehhez tartsa 10 másodpercig lenyomva a bekapcsológombot.
  3. Távolítsa el a gépkocsival meglévő csatlakozást a telefonról, majd párosítsa újra a telefont.
  4. Az eszköz Bluetooth-beállításai között győződjön meg arról, miszerint be van jelölve az a lehetőség, hogy a gépkocsi hozzáférést kapjon a névjegyekhez.
  5. Próbálja meg visszaállítani a gyári beállításokat az információs és szórakoztató rendszerben, majd párosítsa újra az eszközt.

Ha a fenti lépések nem működnek, forduljon a helyi Ford márkakereskedőhöz.
 

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.