Szoftverfrissítések a My Ford alkalmazáshoz
AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Szoftverfrissítések a My Ford alkalmazáshoz – Gyakran Ismételt Kérdések

A szoftverfrissítések új funkciókat és frissítéseket vezetnek be, ezek biztosítják, hogy mindig a gépkocsi legjobb verzióját élvezhesse. Az alábbiakban válaszokat talál a szoftverfrissítésekkel kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre (GYIK).

Szoftverfrissítések GYIK

Tartalom

Szoftverfrissítés áttekintése
Szoftverfrissítési beállítások
Szoftverfrissítések és Wi-Fi
Szoftverfrissítési hibaelhárítás


Szoftverfrissítés áttekintése

Mik azok a szoftverfrissítések?

A szoftverfrissítések új funkciókat és frissítéseket vezetnek be, ezek biztosítják, hogy mindig a gépkocsi legjobb verzióját élvezhesse.

Mikor válnak elérhetővé a szoftverfrissítések?

A szoftverfrissítések folyamatosan történnek. Alapértelmezés szerint a gépkocsija megkezdi a frissítési folyamatot, amint egy új verzió elérhetővé válik. Figyelje, felbukkannak-e a Szoftverfrissítés ikonok a gépkocsija SYNC®** képernyőjén a frissítéssel kapcsolatos információkkal.

Kapok értesítést, ha elérhető lesz egy szoftverfrissítés?

Igen. Értesítést kap, ha egy frissítés függőben van, és az Ön engedélyére van szükség a folytatáshoz. Ha egy frissítés nem igényel műveletet, és a háttérben is megtörténhet, a frissítés befejezése után kap értesítést.

Értesítést kap a SYNC 4 rendszeren, a Ford támogatási webhelyén és a FordPass alkalmazáson keresztül.

  • A SYNC 4 képernyőn megjelenik egy üzenet a felső sávban, ha frissítések állnak rendelkezésre, ha a frissítés folyamatban van, ha sikeres volt, vagy ha sikertelen volt.
  • Push értesítéseket fog kapni arra az eszközre, amelyet a FordPass®* alkalmazás eléréséhez használ. A FordPass további információkat tartalmaz a szoftverfrissítésekről az Ön Üzenetközpontjában.
  • Ha regisztrált szoftverfrissítésekre, de nem használja a FordPass szolgáltatást, e-mailben kap értesítést a szoftverfrissítésekről. A frissítésre vonatkozó részleteket az e-mailben található További információk gombra kattintva tekintheti meg.
  • A frissítés állapotát a Rendszerfrissítések részben, a SYNC rendszerbeállítások alatt is ellenőrizheti.

Mit tartalmaz a frissítésem?

Megtekintheti a gépkocsiból elérhető Frissítés részletei képernyőt, amikor elérhetővé válik a frissítés. A frissítés részleteinek megtekintéséhez felkeresheti a FordPass alkalmazást és a Ford-fiókja műszerfalát is.

Vezethetem a gépkocsimat a frissítés közben?

Attól függ. Egyes frissítések megkövetelik, hogy a gépkocsit rövid ideig ne vezesse (hagyja leparkolt állapotban, a gyújtás kikapcsolása mellett). Ha ez a helyzet, akkor előre értesítjük, hogy felkészülhessen erre. Tekintse meg az "Értesítést kapok, ha szoftverfrissítés elérhető?" című részt. GYIK. Ha biztosítani akarja, hogy az ütemezett frissítési idő alatt ne legyen szüksége a gépkocsira, a legjobb, ha az ismétlődő ütemezését olyan időpontban állítja be, amikor már tudja, hogy nincs szüksége a járművére (például éjszaka, munka közben stb.). A többi frissítés a háttérben zökkenőmentesen történik, és nem igényel ütemezést.

Szoftverfrissítési beállítások

Hol találhatok információkat a legutóbbi sikeres szoftverfrissítésemről?

Ezt az információt megtalálhatja a gépkocsin belülről, ha bejelentkezik a FordPass alkalmazásába vagy a Ford-fiókjába.

  • Gépkocsija SYNC képernyőjén lépjen a BEÁLLÍTÁSOK menübe, és érintse meg a Rendszerfrissítések elemet további információért.
  • A FordPass alkalmazásban értesítést kap a Főoldalon, ahol megtekintheti a legutóbbi sikeres szoftverfrissítés részleteit.

Miért kell ütemeznem egy frissítést?

Egyes frissítések megkövetelik, hogy a gépkocsit rövid ideig ne vezesse (és az kikapcsolt gyújtás mellett parkoljon), és csak két perc áll rendelkezésre a megszakításra, ha szükséges. Amikor beállít egy ismétlődő ütemezést, azzal biztosíthatja, hogy az ilyen típusú frissítések akkor zajlanak le, amikor Ön nem vezet (például éjszaka, munka közben stb.). A frissítés megkezdése előtt a gépkocsiban emlékeztetőt kap.

Mi van, ha elfelejtem a frissítési ütemezést?

Legkésőbb 24 órával a tervezett telepítési idő előtt emlékeztetőt fog kapni a gépkocsin belül. Legkésőbb két perccel a frissítés megkezdése előtt módosíthatja az ütemezett időpontot. A FordPass alkalmazásban és a Ford-fiók műszerfalán is megjelenik egy emlékeztető.

Módosíthatom a szoftverfrissítési beállításaimat?

Igen, de nem ajánlott. Ha az Automatikus frissítések funkció be van kapcsolva, akkor a frissítés zökkenőmentes, és egyetlen lépés sem marad ki, miközben megkapja a legújabb szolgáltatásokat és fejlesztéseket.

Visszavonhatom a szoftverfrissítést, ha már elkezdődött?

Nem, nem vonhatja vissza a szoftverfrissítést, ha az már elindult.

Honnan tudhatom, hogy a frissítés sikeres volt?

Értesítést kap a gépkocsiban, valamint a FordPass alkalmazásában és a Ford-fiókja műszerfalán. Látni fog egy „Siker” ikont a gépkocsija SYNC képernyőjén.

Szoftverfrissítések és Wi-Fi

Csatlakoznom kell a Wi-Fi-hez?

Ha a frissítéshez szükséges, járműve Wi-Fi-hálózathoz való csatlakoztatása segíthet a szoftverfrissítések gyorsabb letöltésében. A FordPass alkalmazásban és a Ford-fiók műszerfalán ellenőrizheti, hogy egy függőben lévő frissítéshez szükséges-e Wi-Fi.

Csatlakozhatok nyilvános Wi-Fi-hez?

Jelenleg nem.

Akkor is csatlakoznom kell a Wi-Fi-hez, ha a gépkocsi rendelkezik mobilkapcsolattal?

A gépkocsi frissítése során a Wi-Fi segít a leggyorsabb letöltési folyamat biztosításában. Előfordulhat, hogy egyes frissítések csak Wi-Fi-n keresztül tölthetők le gépkocsijára, így a lehető legzökkenőmentesebb folyamat érdekében tartsa bekapcsolva és csatlakoztatva a Wi-Fi-t, ahol csak elérhető. Ha a Wi-Fi kapcsolat megbízhatatlan, egyes frissítések letölthetők a mobilkapcsolaton keresztül. A Ford-fiókjában és a FordPass alkalmazásban található Rendszerfrissítési állapot tájékoztatja Önt, ha Wi-Fi-kapcsolatra van szükség.

Mit kell tennem, hogy szoftverfrissítéseket kapjak?

Javasoljuk, hogy állítson be ismétlődő ütemezést, és csatlakoztassa gépkocsiját egy gyakran használt és hatótávolságon belüli privát Wi-Fi-hálózathoz, hogy azonnal megkapja a frissítéseket, amint azok elérhetővé válnak.

Szoftverfrissítési hibaelhárítás

Miért nem kaptam szoftverfrissítést?

Ennek több oka is lehet:

  • Előfordulhat, hogy a gépkocsija nem támogatja a szoftverfrissítéseket. Ennek ellenőrzéséhez tekintse meg a Tulajdonosi kézikönyvet.
  • Ha kikapcsolta az automatikus frissítéseket, a szoftverfrissítések eléréséhez be kell kapcsolnia az értesítéseket.
  • A frissítés végrehajtásához egy Ön által elvégzendő művelet szükséges. Ellenőrizze gépkocsija SYNC képernyőjén, Ford-fiókja műszerfalán vagy a FordPass alkalmazásban, hogy van-e függőben lévő frissítése.

Miért szakadt meg a frissítésem?

Három lehetséges esetben szakadhat meg a frissítés:

  • Az automatikus frissítések be vannak kapcsolva, de ütemezés nincs beállítva. Ha ez a helyzet, erről a gépkocsi SYNC képernyőjén értesítést kap. Az ütemezés beállítása ismét elindítja a frissítést.
  • Az automatikus frissítések ki vannak kapcsolva, az értesítések pedig be vannak kapcsolva, de a frissítéshez eseti jóváhagyásra volt szükség, amit nem adtak meg. Ha ez a helyzet, erről nem kap értesítést. Az automatikus frissítések bekapcsolása újra elindítja a frissítést. Forduljon a Ford márkakereskedőjéhez, ha úgy gondolja, hogy lemaradt egy frissítésről.
  • Az automatikus frissítések be vannak kapcsolva, de a további hozzájárulást kérő ablak lejárt. Ha ez a helyzet, erről nem kap értesítést. Ha beállítja az ütemezést, az megakadályozza, hogy az eset megismétlődjön. Ha továbbra is frissíteni szeretne, forduljon a márkakereskedőjéhez.

Miért nem kapok értesítést a gépkocsimban, ha van elérhető frissítés?

Ez az alábbi esetekben fordulhat elő:

  • Az automatikus frissítési értesítések nincsenek bekapcsolva. Módosítsa a rendszerfrissítési beállításokat.
  • Előfordulhat, hogy frissítés még nem érhető el.
  • Előfordulhat, hogy a gépkocsija nem képes a szoftverfrissítésre.
  • Gépkocsija a Wi-Fi vagy a mobilhálózat hatótávolságán kívül van.

Miért nem indult el a frissítésem az ütemezett időpontban?

Valószínűleg a frissítés követelményei nem teljesültek. Ez általában azt jelenti, hogy a gépkocsi nem volt leállítva, nem parkolt, vagy az ajtók nyitva maradtak. Ha a feltételek nem teljesülnek, értesítést kap a erről a gépkocsiban.

Miért van az, hogy lezajlott a frissítés, de nem látok változást?

Egyes szoftverfrissítések kisebb hibajavítások lehetnek, amelyek nem eredményezhetnek észrevehető változást a vezetés során.

Megkapom a frissítést, ha nem tudok csatlakozni a Wi-Fi-hez?

Ha nem tudja csatlakoztatni gépkocsiját a Wi-Fi-hálózathoz, néhány frissítés attól még letölthető a jármű mobilhálózatán keresztül. Azonban a Wi-Fi az, ami segít a leggyorsabb letöltési folyamat biztosításában, így a lehető legzökkenőmentesebb folyamat érdekében tartsa bekapcsolva és csatlakoztatva a Wi-Fi-t, ahol csak elérhető.

Megjegyzés: A teljes térképfrissítések csak Wi-Fi-n keresztül lesznek elérhetők.


*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve ingyenesen letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az üzenetváltásért és az adatforgalomért.

**Ne vezessen úgy, hogy a figyelmét bármi eltereli. Lehetőség szerint használjon hangvezérelt rendszereket; ne használjon kézi eszközöket vezetés közben. Előfordulhat, hogy egyes funkciók le lesznek tiltva, amíg a gépkocsi sebességfokozatban van. Nem minden funkció kompatibilis minden telefonnal.

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.