Miért jeleníti meg a Ford járművem a „Kulcs nem érzékelhető” üzenetet a Phone As A Key™ (Telefonkulcs) használatakor?
A „Kulcs nem érzékelhető” üzenet azt jelenti, hogy a jármű nem érzékeli az utastérben, vagyis a járművön belül a telefont. A hibaelhárításhoz kövesse az alábbi lépéseket.
A „Kulcs nem érzékelhető” üzenet hibaelhárítása
- Vigye a telefont közelebb a jármű közepéhez, közel az italtartóhoz vagy a középkonzolhoz (például a kartámaszhoz).
- Ha ez nem működik, zárja be a FordPass®* alkalmazást, majd nyissa meg újra.
- Kapcsolja ki, majd kapcsolja be telefonja Bluetooth® kapcsolatát.
- Ha a probléma továbbra is fennáll, ellenőrizze a kulcs állapotát a FordPass alkalmazással.
- Ha a hibaelhárítás sikertelen, vegye fel velünk a kapcsolatot a Fiók > Súgó menüben további segítségért.
További hibaelhárítási lehetőségek
Ha egyéb problémát tapasztal, további támogatásért keresse fel a FordPass hibaelhárítás témakör mappáját.
További információk
Mik az alapvető tippek a Telefonkulcs funkció használatához?
*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.