Miért nem tudok új Phone As A Key (Telefonkulcs) funkciót beállítani a FordPass alkalmazás eltávolítása és újratelepítése
AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Miért nem tudok új Phone As A Key(Telefonkulcs) funkciót beállítani a FordPass®* alkalmazás eltávolítása és újratelepítése után?

Ha törölte a FordPass-t, és újra letöltötte a mobiltelefonjára, az alábbi lépésekkel adhat hozzá új Telefonkulcs eszközt.

  1. Távolítsa el azt a Telefonkulcs eszközt, amely korábban a FordPass alkalmazásban a telefonjához volt társítva, vagy állítsa alaphelyzetbe a Telefonkulcs funkciót a járműből.
  2. Telefonkulcsként beprogramozása.

Ha a hibaelhárítás sikertelen, vegye fel velünk a kapcsolatot a Fiók > Súgó pontokban további segítségért.

További hibaelhárítási lehetőségek

Ha egyéb problémákat tapasztal, további támogatásért keresse fel a FordPass hibaelhárítás témakör mappáját.


*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.

 

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.