Miért nem tudok új Phone As A Key™ (Telefonkulcs) funkciót beállítani a FordPass®* alkalmazás eltávolítása és újratelepítése után?
Ha törölte a FordPass-t, és újra letöltötte a mobiltelefonjára, az alábbi lépésekkel adhat hozzá új Telefonkulcs eszközt.
- Távolítsa el azt a Telefonkulcs eszközt, amely korábban a FordPass alkalmazásban a telefonjához volt társítva, vagy állítsa alaphelyzetbe a Telefonkulcs funkciót a járműből.
- Telefonkulcsként beprogramozása.
Ha a hibaelhárítás sikertelen, vegye fel velünk a kapcsolatot a Fiók > Súgó pontokban további segítségért.
További hibaelhárítási lehetőségek
Ha egyéb problémákat tapasztal, további támogatásért keresse fel a FordPass hibaelhárítás témakör mappáját.
*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.