Hogyan kezdeményezhetem újra BlueOval™ Charge Network fizetésemet?
Ha a fizetését elutasítják, a FordPass App®* vagy a Ford weboldalán újrakezdeményezheti a fizetést.
Újrakezdeményezett fizetés opciók
Az útmutatásért válassza ki az alábbi támogatási lehetőségek egyikét:
AFordPassalkalmazáshasználatával
A fizetés újrakezdeményezése a FordPass használatával:
- Nyissa meg a FordPass alkalmazást.
- Navigáljon a Fiók képernyőre.
- Válassza a Csatlakoztatott szolgáltatások lehetőséget.
- A „BlueOval(TM) Charge Network” alatt válassza ki az „újrakezdeményezett fizetés” lehetőséget.
- Válassza a „Kártya frissítése”.lehetőséget.
- Válassza a „Újból megpróbálom a fizetést” lehetőséget.
Megjegyzés: Egy fizetést nyugtázó képernyőnek kell ezután megjelennie.
- A kilépéshez válassza az „Rendben” gombot. .
A fizetés újbóli feldolgozását követően kapni fog egy e-mailes értesítést a fiók helyreállításáról.
A Ford weboldalának használatával
A fizetés újrakezdeményezése a Ford weboldal használatával:
- Jelentkezzen be online Ford-fiókjába. online Ford-fiók.
- Kattintson az „Előfizetések” elemre a „Fiók kezelése” oldalon.
- Kattintson a „Fizetés újrakezdeményezése” lehetőségre.
- Kattintson a „Kártyaadatok frissítése” lehetőségre.
- Kattintson a „Fizetés újrapróbálása” lehetőségre
A fizetés újbóli feldolgozását követően kapni fog egy e-mailes értesítést a fiók helyreállításáról.
Ha problémákat észlel, vegye fel a kapcsolatot egy segéddel további támogatásért.
Ha problémát észlel, további segítségnyújtásért forduljon a Segédhez.
További információk
Hogyan adhatok hozzá kártyát a Ford pénztárcámhoz?
Hogyan változtathatom meg a fizetési kártya opcióimat?
*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.