Hogyan kezdeményezhetem újra BlueOval™ Charge Network fizetésemet?
Ha a fizetés elutasításra kerül, a FordPass App®* segítségével vagy a Ford weboldalán újra kezdeményezheti a fizetést.
Fizetés újrakezdeményezésének lehetőségei
Az útmutatásért válassza ki az alábbi támogatási lehetőségek egyikét:
A FordPass alkalmazás használatával
A fizetés újrakezdeményezése a FordPass használatával:
- Nyissa meg a FordPass alkalmazást.
- Válassza a Fiók képernyőt.
- Válassza az Előfizetések lehetőséget.
- Koppintson a Fizetés újrakezdeményezése lehetőséget.
- Válassza a Fizetés újrapróbálása lehetőséget.
- Koppintson a Fizetés most lehetőségre.
Megjegyzés: Egy fizetést nyugtázó képernyőnek kell ezután megjelennie.
- Koppintson a Rendben lehetőségre a kilépéshez.
A fizetés újbóli feldolgozását követően e-mail értesítést fog kapni a fiók helyreállításáról.
A Ford weboldalának használatával
A fizetés újrakezdeményezése a Ford weboldal használatával:
- Lépjen be online Ford fiókjába.
- Kattintson a Tárca lehetőségre a fiók kezelése oldalon.
- Válassza a Fizetés újrakezdeményezése lehetőséget.
- Koppintson a Fizetés most lehetőségre.
A fizetés újbóli feldolgozását követően e-mail értesítést fog kapni a fiók helyreállításáról.
Ha problémát észlel, további segítségnyújtásért forduljon a Segédhez.
További információk
Hogyan adhatok hozzá bankkártyát a Ford Tárcámhoz?
Hogyan változtathatom meg a fizetéshez használt kártyám beállításait?
*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.