Nem találok elérhető előfizetést a Ford-fiókomban – mit tehetek?
Győződjön meg arról, hogy rendelkezik aktív Ford-fiókkal, és letöltötte okostelefonjára a FordPass alkalmazást**. Győződjön meg arról, hogy a FordPass Connect* funkciót a járművében szintén aktiválta.
Ha már megtette ezeket a lépéseket, akkor lehet, hogy ki kell választania a megfelelő járművet a Ford-fiókjában. Ha a probléma továbbra is fennáll, a FordPass alkalmazás Súgó részében beszélhet egy FordPass Útmutatóval élő csevegés vagy telefonhívás formájában.
1 – *A FordPass Connect lehetővé teszi a csatlakoztatott szolgáltatásokhoz való hozzáférést, és elérhető egyes modelleken, valamint a navigációval felszerelt járműveken. A FordPass Connect a jármű kiszállításakor kerül aktiválásra. Kiválaszthatja, hogy be- vagy kikapcsol-e bizonyos adatmegosztási funkciókat. Az adatkapcsolati lefedettség és szolgáltatás nem mindenhol áll rendelkezésre. Adatforgalmi díjak merülhetnek fel. A FordPassra és a csatlakoztatott autókra vonatkozó adatvédelmi irányelvek érvényesek, amelyek a Ford helyi weboldalán tekinthetők meg.
2 – **A FordPass alkalmazás bizonyos okostelefon-platformokkal kompatibilis, és letölthető. Használata adatforgalmi díjakkal járhat.