Nem találok elérhető előfizetést a Ford-fiókomban – mit tehetek?
AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Nem találok elérhető előfizetést a Ford-fiókomban – mit tehetek?

Győződjön meg arról, hogy rendelkezik aktív Ford-fiókkal, és letöltötte okostelefonjára a FordPass alkalmazást**. Győződjön meg arról, hogy a FordPass Connect* funkciót a járművében szintén aktiválta.

Ha már megtette ezeket a lépéseket, akkor lehet, hogy ki kell választania a megfelelő járművet a Ford-fiókjában. Ha a probléma továbbra is fennáll, a FordPass alkalmazás Súgó részében beszélhet egy FordPass Útmutatóval élő csevegés vagy telefonhívás formájában.


1 – *A FordPass Connect lehetővé teszi a csatlakoztatott szolgáltatásokhoz való hozzáférést, és elérhető egyes modelleken, valamint a navigációval felszerelt járműveken. A FordPass Connect a jármű kiszállításakor kerül aktiválásra. Kiválaszthatja, hogy be- vagy kikapcsol-e bizonyos adatmegosztási funkciókat. Az adatkapcsolati lefedettség és szolgáltatás nem mindenhol áll rendelkezésre. Adatforgalmi díjak merülhetnek fel. A FordPassra és a csatlakoztatott autókra vonatkozó adatvédelmi irányelvek érvényesek, amelyek a Ford helyi weboldalán tekinthetők meg.

2 – **A FordPass alkalmazás bizonyos okostelefon-platformokkal kompatibilis, és letölthető. Használata adatforgalmi díjakkal járhat.

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.