A FordPass®* alkalmazás használata közben miért látszik a járművem Szállítási módban?
A gyárból történő szállítás során a jármű egy részlegesen aktivált állapotban van, amelyet Szállítási módnak neveznek. Ebben az állapotban a járműben lévő FordPass® Connect** modem nem aktiválható.
Ha a járműve Szállítási módban jelenik meg, az alábbi lépésekkel végezheti el a jármű aktiválását:
- Üljön be a gépkocsiba.
- Kapcsolja BE a gépkocsit, és hagyja Parkolás fokozatban.
- A gépkocsi SYNC® képernyőjén válassza a Beállítások (Settings) lehetőséget.
- Válassza a FordPass Connect lehetőséget.
- Koppintson a Kapcsolódási beállítások (Connectivity Settings) elemre.
- A csúszkával kapcsolja Be (ON) a Gépkocsiadatok küldése (Send vehicle data) lehetőséget.
- Fogadja el a beleegyezés-kérést.
- Győződjön meg róla, hogy a gépkocsiadatok megosztása engedélyezve van.
- Állítsa le az autót és indítsa el újra.
- A FordPass alkalmazásban lépjen a Kezdőképernyőre.
- Válassza a Jármű aktiválása elemet.
- Fogadja el a SYNC képernyőn megjelenő kérést.
*A FordPass bizonyos okostelefon-platformokkal kompatibilis, letölthető alkalmazás. Használata során üzenetküldési és adatforgalmi díjak merülhetnek fel.
**A csatlakoztatott szolgáltatások használatát a FordPass Connect modem teszi lehetővé, amely csak bizonyos, vagy navigációval rendelkező járműveken érhető el. A FordPass Connect a jármű átadásakor kerül aktiválaásra. Ön eldöntheti, hogy bizonyos adatok megosztását engedélyezi vagy letiltja. Az adatátviteli lefedettség és szolgáltatás nem mindenhol érhető el. Adatforgalmi díjak merülhetnek fel. A FordPass és a csatlakoztatott járműre vonatkozó adatvédelmi irányelvek érvényesek, amelyek elérhetők a Ford hazai weboldalán.