Hogyan aktiválhatom Ford járművemet, ha „A funkció nem elérhető” üzenetet kapok a FordPass alkalmazásban?
AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Hogyan aktiválhatom Ford járművemet, ha „A funkció nem elérhető” üzenetet kapok a FordPass®* alkalmazásban?

Ha Ön megpróbálja aktiválni a FordPass® Connect modemjét, és a flottajárművekre vonatkozóan megjelenik az „A funkció nem elérhető” előugró üzenet, további segítségért vegye fel a kapcsolatot a Segéddel.


*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.

 

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.