Hogyan végezhetem el a Telefon használata kulcsként™ (PAAK) Tartalék indítókód szolgáltatások hibaelhárítását?
Ha Tartalék indítókód szolgáltatás be van beállítva, és a telefon nem működik (pl. lemerült az akkumulátor), vagy ha a telefon elveszett, ellopták vagy megsemmisült, akkor a jelszó nem jelenik meg, amikor megnyomja a fékpedált és a start gombot. A gépkocsi SYNC® képernyője is sötét lesz.
A Tartalék indítókód szolgáltatás hibaelhárításához végezze el az alábbi lépéseket.
Megjegyzés: A hibaelhárítás elkezdését megelőzően, ellenőrizze, hogy a Ügyfélkapcsolódási beállítások engedélyezve legyen.
- Ne nyomogassa a start gombot.
- A SYNC képernyő felébresztéséhez lassan nyomogassa a fékpedált.
- A képernyő bekapcsolását követően nyomja le, és néhány másodpercig tartsa lenyomva a fékpedált.
- Engedje fel a féket, és várjon 15 másodpercet.
- Pár másodpercre ismét nyomja le a fékpedált, majd engedje fel.
- Egy-két percen belül a SYNC képernyőjén meg kell jelennie a Tartalék indítókód szolgáltatás képernyőjének.
Ha a fenti lépések nem vezetnek eredményre, akkor a további segítségnyújtásért lépjen kapcsolatba egy Segéddel.