Hogyan végezhetem el a Telefon használata kulcsként™ (PAAK) Tartalék indítókód szolgáltatások hibaelhárítását?
AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Hogyan végezhetem el a Telefon használata kulcsként™ (PAAK) Tartalék indítókód szolgáltatások hibaelhárítását?

Ha Tartalék indítókód szolgáltatás be van beállítva, és a telefon nem működik (pl. lemerült az akkumulátor), vagy ha a telefon elveszett, ellopták vagy megsemmisült, akkor a jelszó nem jelenik meg, amikor megnyomja a fékpedált és a start gombot. A gépkocsi SYNC® képernyője is sötét lesz. 

A Tartalék indítókód szolgáltatás hibaelhárításához végezze el az alábbi lépéseket.

Megjegyzés: A hibaelhárítás elkezdését megelőzően, ellenőrizze, hogy a Ügyfélkapcsolódási beállítások engedélyezve legyen. 

  1. Ne nyomogassa a start gombot. 
  2. A SYNC képernyő felébresztéséhez lassan nyomogassa a fékpedált.
  3. A képernyő bekapcsolását követően nyomja le, és néhány másodpercig tartsa lenyomva a fékpedált.
  4. Engedje fel a féket, és várjon 15 másodpercet.
  5. Pár másodpercre ismét nyomja le a fékpedált, majd engedje fel.
  6. Egy-két percen belül a SYNC képernyőjén meg kell jelennie a Tartalék indítókód szolgáltatás képernyőjének.

Ha a fenti lépések nem vezetnek eredményre, akkor a további segítségnyújtásért lépjen kapcsolatba egy Segéddel.

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.