Miért nem működik a távoli zárás/nyitás a FordPass®* alkalmazásban?
Ha a távoli záró/nyitó parancs sikertelen a FordPass alkalmazásban, tegye a következőket:
- Győződjön meg arról, hogy járműve nincs Mély alvás üzemmódban.
- Ellenőrizze az összes ajtót, a csomagtérfedelet, a csomagtartót és a motorháztetőt, és győződjön meg arról, hogy egyik sincs nyitva.
- Indítsa újra mobileszközét, és próbálja meg újra a záró/nyitó parancsot.
- Próbálja meg bezárni az ajtókat a kulccsal, hogy megbizonyosodjon arról, hogy nincs probléma a jármű ajtóival.
Ha a kulcs működik, a FordPass pedig nem, lépjen kapcsolatba a Segéddel további segítségért.
Megjegyzés:
- Az ablakok és a napfénytető nem záródnak be automatikusan, ha a FordPass alkalmazással távolról zárja be a járművet.
- A Ford biztonsági és lopási aggályok miatt nem támogatja a kulcsok bezárását a járműbe.
- A Ford nem tudja távolról bezárni vagy kinyitni az ajtókat, ha a kulcsok be vannak zárva a járműbe. Ha teljesen ki van zárva járművéből, lépjen kapcsolatba Országúti segélynyújtás részlegünkkel további támogatásért.
További információk
Hogyan használhatom a távoli zárást és nyitást?
*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.