Miért nem működik a távoli zárás/nyitás a FordPass alkalmazásban?
AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Miért nem működik a távoli zárás/nyitás a FordPass®* alkalmazásban?

Ha a távoli záró/nyitó parancs sikertelen a FordPass alkalmazásban, tegye a következőket:

  1. Győződjön meg arról, hogy járműve nincs Mély alvás üzemmódban.
  2. Ellenőrizze az összes ajtót, a csomagtérfedelet, a csomagtartót és a motorháztetőt, és győződjön meg arról, hogy egyik sincs nyitva.
  3. Indítsa újra mobileszközét, és próbálja meg újra a záró/nyitó parancsot.
  4. Próbálja meg bezárni az ajtókat a kulccsal, hogy megbizonyosodjon arról, hogy nincs probléma a jármű ajtóival.

Ha a kulcs működik, a FordPass pedig nem, lépjen kapcsolatba a Segéddel további segítségért. 

Megjegyzés: 

  • Az ablakok és a napfénytető nem záródnak be automatikusan, ha a FordPass alkalmazással távolról zárja be a járművet.
  • A Ford biztonsági és lopási aggályok miatt nem támogatja a kulcsok bezárását a járműbe.
  • A Ford nem tudja távolról bezárni vagy kinyitni az ajtókat, ha a kulcsok be vannak zárva a járműbe. Ha teljesen ki van zárva járművéből, lépjen kapcsolatba Országúti segélynyújtás részlegünkkel további támogatásért.

További információk

Hogyan használhatom a távoli zárást és nyitást?


*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.

 

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.