Képzések a kereskedések dolgozóinak
Hiszünk abban, hogy a pozitív ügyfélélmény kialakítása egy olyan alapvető vállalati érték, amelyet a cég valamennyi munkatársa meg kell, hogy jelenítsen a viselkedésében és igényli, hogy a cégvezetés mindennap többet tegyen az ügyfelekért valamennyi lehetséges területen. Éppen ezért kiemelt figyelmet fordítunk az értékesítői, szerviz és ügyfélszolgálati képzésekre, és folyamatosan fejlesztjük a márkakereskedések kollégáit, hogy ügyfeleinket minden nap a legfelkészültebben szolgálhassák ki.
A Ford Karrier Program elindításával célunk a Ford hálózat ügyfélkiszolgálási és értékesítési képességének tudatos és strukturált, hosszú távú fejlesztése. A három szintű program az értékesítéshez elengedhetetlen ismeretek elmélyítése mellett egy olyan karrierutat is felkínál a Ford márkát képviselő értékesítőknek, értékesítési vezetőknek, mely hosszútávú megbecsülést jelent számukra az ügyfelek szemében és a hálózatban is.