Miért nem működik a távvezérelt indítás a FordPass®* alkalmazásban?
A távvezérelt indítás meghiúsulhat, ha a jármű bizonyos körülményei ezt megakadályozzák (pl. nyitott ajtók vagy a motor már jár). Ha nem tudja távolról elindítani járművet, tekintse meg a cikk követelményeit és hibaelhárítási lépéseit.
Távvezérelt indítás követelményei
Ha a távvezérelt indítás nem működik, ellenőrizze a következőket:
- A jármű minden ajtaja, a csomagtérajtó, a motorháztető és csomagtérfedél is csukva van. A FordPass értesítést küld, ha valamelyik nyitva van.
- Távvezérelt indítás kérelmezésekor a motor leáll.
- A jelzőkürt nem szólal meg.
- Járműve Parkolás (P) módban van.
- A távvezérelt indítás engedélyezve van a jármű műszercsoportján. A beállítások ellenőrzéséhez:
- Biztosítsa, hogy a jármű el legyen indítva, parkolóállásban legyen, illetve jól szellőző, biztonságos területen álljon.
-
A kormánykeréken lévő nyílgombok segítségével lépjen a Beállítások > Jármű > Távvezérelt indítás > Rendszer menüpontba.
Megjegyzés: Egyes panelek eltérőek, és előfordulhat, hogy a Beállítások > Speciális beállítások > Jármű > Távvezérelt indítás > Rendszer menüpontban szerepelnek.
- Állítsa a Távvezérelt indítás funkciót Be állásba, amit a rendszer egy pipával jelez.
Távvezérelt indítás hibaelhárítása
Miután megerősítette, hogy megfelel a fenti követelményeknek:
- Indítsa újra az eszközt, és próbálja újra a távvezérelt indítást.
- Győződjön meg arról, hogy járműve nincs Mély alvó módban.
Megjegyzés: Hibaüzenet jelenhet meg, ha túl sokszor próbál meg távvezérelt indítási parancsot kiadni. A távvezérelt indítás visszaállításához vezesse a járművet.
Ha a hibaelhárítás után sem működik a távvezérelt indítási parancs, további segítségért vegye fel a kapcsolatot a segéddel.
*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.