Mi a teendő, ha az Android Auto™* nem működik a SYNC®** 4 mellett?
Ha problémái vannak az Android Auto használatával, kövesse az alábbi általános hibaelhárítási tippeket:
- Győződjön meg arról, hogy az Android Auto telepítve van a telefonjára.
- Ellenőrizze, hogy Android-telefonján a Lollipop 5.0 vagy újabb verziója van.
- Győződjön meg a Google™ Android Auto támogatási webhelyén arról, hogy a telefon beállításai megfelelőek.
- Győződjön meg arról, hogy Android™-eszköze csatlakoztatva van a SYNC** alkalmazáshoz Bluetooth®*** kapcsolaton keresztül, és hogy az Android Auto telepítve van a telefonján.
- Indítsa újra a telefont.
- Próbálja meg újraindítani a SYNC vezérlőegységet.
- Ha a Bluetooth-kapcsolat hibaelhárítása sikertelen, próbáljon meg egy jó minőségű USB-kábellel csatlakozni a SYNC-hez.
További témák
Mi a teendő, ha az Android Auto nem jelenik meg a SYNC frissítése után?
*Elérhető funkció. Ne vezessen úgy, hogy a figyelmét bármi eltereli. Lehetőség szerint használjon hangvezérelt rendszereket; ne használjon kézi eszközöket vezetés közben. Az Android Auto a SYNC 3-mal rendelkező 2017-es modelleken érhető el; a SYNC 3-mal rendelkező 2016-os modellek tulajdonosainak szoftverfrissítést kell végrehajtaniuk (2016 végén érhető el). Az Android Auto kompatibilis verziójával és aktív adatszolgáltatással rendelkező telefon szükséges. A SYNC nem vezérli az Android Auto-t használat közben. A Google és más harmadik felek felelősek saját funkcióikért. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az üzenetváltásért és az adatforgalomért.
Az Android Auto, a Google, a Google Play és más védjegyek a Google Inc. védjegyei.
**Ne vezessen úgy, hogy a figyelmét bármi eltereli. Lehetőség szerint használjon hangvezérelt rendszereket; ne használjon kézi eszközöket vezetés közben. Egyes funkciók esetleg le vannak tiltva, ha valamely sebességfokozat be van kapcsolva. Ne minden funkció kompatibilis minden telefonnal.
***A Bluetooth szóvédjegy a Bluetooth SIG, Inc. védjegye.