Miért mutatja a FordPass®*, hogy az aktiválási állapotom nem elérhető?
Az aktiválás nem elérhető üzenet akkor jelenik meg a FordPassban, ha hozzáférést kér egy aktivált járműhöz. További információért tekintse meg az alábbi részleteket.
FordPass aktiválás nem elérhető
Ha nem tud csatlakozni a járművéhez, válassza ki azt a legördülő menüpontot, amely tartalmazza a FordPass alkalmazással kapcsolatos további információkat.
FordPass 5.X
Ha megpróbál csatlakozni járművéhez, de a "Kérjük, próbálja meg később" felugró üzenetet kapja, az azt jelenti, hogy hiba történt és a kapcsolódást nem sikerült elvégezni. További részletekért tekintse meg a felugró üzenetben található hibakódot (ha elérhető).
FordPass 4.X
Ha megpróbálja aktiválni járművét, de egy olyan felugró üzenetet kap, hogy az aktiválás jelenleg nem elérhető, koppintson az OK lehetőségre a felbukkanó üzenetben, hogy visszatérhessen a Kezdőképernyőre.
Megjegyzés: Fiókja aktiválásához először az aktuális aktiválási kérelmet kell végrehajtani.
Ha további segítségre lenne szüksége, vegye fel a kapcsolatot a Segéddel a Fiók > Súgó menüútvonalon a FordPassban.
További FordPass információk
A FordPass funkciókkal kapcsolatos további információkért látogasson el a FordPass támogatási oldalára, és keressen rá az adott témára.
Hasznos FordPass támogatási kategóriák
További információk
Hogyan hagyhatom jóvá a másodlagos felhasználókat?
Hogyan kérhetek hozzáférést egy aktivált járműhöz?
*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.