Mi történik, ha elveszítem a készülékemet, és be van kapcsolva a FordPass® alkalmazás?
Ha elveszíti a mobiltelefonját vagy eltéved egy e-mailje, azzal hozzáférést adhat FordPass fiókjához/-fiókjaihoz, ezáltal pedig megkerülhetővé válnak a jármű biztonsági funkciói. A biztonsági funkciók visszaszerzéséhez tegye a következőket.
- Ügyeljen rá, hogy a FordPass regisztrációhoz használt e-mail címét mások ne tudják megnyitni.
- Kérjen FordPass jelszó visszaállítást, és kérje a biztonsági állapotra vonatkozó visszaigazoló e-mailt a regisztrált e-mail címére.
Vegye fontolóra, hogy módosítja a levelezőfiókjához tartozó jelszót.
Fontos: Előfordulhat, hogy a kijelentkezés más eszközökön és alkalmazásokban is megtörténik. Ennek segítségével megelőzhető, hogy illetéktelenek meg tudják nyitni az Ön e-mailjeit.
- Végezze el a FordPass Connect alapállapotba állítását a felhasználói jogosultságok törléséhez.
- Szerezzen be egy olyan új vagy ideiglenes eszközt, amely kompatibilis a FordPass alkalmazással.
- Töltse le a FordPass-t az App Store®-ból (iOS® rendszer esetén) vagy a Google Play™ áruházból (Android™ rendszer esetén).
- Nyissa meg a FordPass alkalmazást és kezdeményezzen jelszó visszaállítást.
- A jelszó visszaállítása után adja meg az új hitelesítő adatokat a FordPass bejelentkezési képernyőjén.
- A FordPass betöltése után tekintse meg a Járművek listája képernyőt.
Nyissa meg a Jármű aktiválása lehetőséget, hogy ismét Ön tudja irányítani a parancsokat és vezérléseket.
Fontos: Csak Ön által ismert és megbízhatónak ítélt fiókoknak adjon engedélyt a Távoli parancsok funkció használatához.
Ha a fenti lépések egyikét sem tudja végrehajtani a FordPass-ban, további támogatásért vegye fel a kapcsolatot a segéddel.