Az ügyfél álláspontja: Jogosultság
Kiket kérünk fel a kérdőív kitöltésére?
A Ford Motor Company az új gépkocsik értékesítését, a garanciális javításokat vagy a tulajdonosi adatokat használja fel arra, hogy az ügyfél álláspontjának felmérésére szolgáló kérdőív kitöltésére meghívókat küldjön ki. A felmérési módszereket úgy találtuk ki, hogy a márkakereskedéssel és a gépkocsi tulajdonlásával kapcsolatban különféle tapasztalatokról érkezzenek visszajelzések, ezért nem minden gépkocsi-értékesítés vagy -javítás alapján készül meghívó az ügyfél álláspontjának felmérésére szolgáló kérdőív kitöltésére. Nem a márkakereskedések határozzák meg, hogy melyik ügyfelek kapnak meghívót a kérdőív kitöltésére, vagy hogy mikor küldünk meghívót.
Kik szerepelnek a felmérésben?
- Lakossági ügyfelek
- Kis flották tulajdonosai
- Alkalmazottak
- 5 évnél (max. 120 000 km) fiatalabb gépkocsik.
De...
A túl sok kérdőív kitöltésének elkerülése érdekében fontos emlékezni arra, hogy a Ford csak az ügyfelek egy részét kéri fel erre. Nem kap mindig minden ügyfél felkérést a kérdőív kitöltésére.
Mit jelent az Ügyfélelégedettségi program?
Honnan tudom, hogy kiválasztottak egy kérdőív kitöltésére?
Mi történik, ha problémáim akadnak a kérdőívvel?