Mit jelent az Ügyfélelégedettségi program?
AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Mit jelent Az ügyfél álláspontja?

Az ügyfél álláspontja a Ford Motor Company felmérési folyamata az ügyfélnek a márkakereskedések értékesítési és javítási élményeivel kapcsolatos elégedettsége mérésére. Az ügyfél álláspontja program célkitűzései a Ford Motor Company számára a következők:

  • Visszajelzést kapni arról, milyen hatékony a Ford és a márkakereskedések a kiváló ügyfélélmény nyújtásában.
  • A Ford és a márkakereskedés alkalmazottjait rávezeti arra, hogy megértsék és válaszoljanak az ügyfelek igényeire és elvárásaira.
  • Azoknak a területeknek a felismerése, ahol a Fordnak és a márkakereskedéseknek javítaniuk kell az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatást.

 

Kiket kérünk fel a kérdőív kitöltésére?

Mi történik, ha problémáim akadnak a kérdőívvel?

Honnan tudom, hogy kiválasztottak egy kérdőív kitöltésére?

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.