Miért nem működik a járművem helyadatai funkció a FordPass®* alkalmazásban?
Ha a jármű helyadatai nem frissülnek, a helyadatok nem jelennek meg, vagy helytelen cím látható, a hibaelhárításhoz tegye a következőket.
A jármű helyadataival kapcsolatos problémák elhárítása
További adatok megjelenítéséhez válassza ki az alábbi lehetőségek egyikét.
A jármű helyadatai nem frissülnek
Ha a jármű helyadatai nem frissülnek:
- Nyissa meg a FordPass alkalmazást.
- Lépjen a Jármű képernyőre.
- Ujját az oldal tetejéről lefelé csúsztatva frissítse az alkalmazásban a jármű helyadatait.
A FordPass felületén meg kell jelennie az „Éppen most frissült” üzenetnek a jármű helyadatai felett.
Megjegyzés: Ha a képernyőn nem jelenik meg az „Éppen most frissült” üzenet, az nagyobb problémára, például nem kommunikáló modemre utal.
A jármű nem található
Ha a jármű nem található, ellenőrizze, hogy megfelelőek-e a beállítások:
- Helyadat beállítások: Engedélyezze a FordPass alkalmazás számára a hozzáférést az eszköz helyadat beállításaihoz.
- Csatlakozási beállítások: Engedélyezze a Jármű helyadatai funkciót a Jármű Csatlakozási beállítások menüjében.
Helytelen helyadat jelenik meg
Ha a jármű helyadatai nem helytállóak, vegye fel a kapcsolatot a segéddel, ha további segítségre lenne szüksége.
Ha a hibaelhárítás sikertelen vagy nem kommunikál a modem, vegye fel a kapcsolatot a segéddel a FordPass alkalmazás Fiók > Súgó menüpontjában.
További információk
Miért nem működnek a távvezérelt indítási parancsok a FordPass alkalmazásban?
Miért nem működnek a zárás/nyitás parancsok?
*A FordPass alkalmazás kompatibilis egyes okostelefon-platformokkal, és letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.